Prof. O

Today, I was so exhausted, because I had taken three classes and had worked in library.
  今日、私は授業を3つ受けて、図書館でアルバイトをしたのでとても疲れました。
The teaching of Prof. OKACHAN is chaos. I can't understand his teaching readily.
  教授オカチャンの授業は混沌です。私は彼の授業をなかなか理解することが出来ません。
However, I could understand lesson on today a little.
  しかし、今日の授業は少し理解できました。
I was glad.
  うれしかったです。