UNIQLO…

Today, I went to the clothes shop UNIQLO in Utazu by motorcycle.
  今日、私はユニクロにバイク(原付)で行きました。
It was very cold in the outdoor. But, it is pleasant that I run by motorcycle.
  外はとても寒かったです。しかし、私はバイクで走ることが好きです。
I could not buy a cloths... It is a real disappointment.
  服を買うことは出来ませんでした…。本当に残念です。
And, I could not study English for TOEIC, because I was busy with reports.
  そして、レポートが忙しくてTOEICの勉強をすることが出来ませんでした。