TOEIC score 2

My TOEIC score was 360.
  私のTOEICのスコアは360でした。
This score is no good. I could not make the passing mark.
  このスコアは良いものではありません。私は合格ラインに達することができませんでした。
But, I didn't shock, because this score was better than the last score.
  しかし、私はショックを受けていません。前回のスコアより良かったから。
Listening part was decreased 30 point, and Reading part was increased 50 point.
  リスニングは30点落ちましたが、リーディングは50点上がりました。
I make an effort to pass an score 400 of TOEIC of English test.
  私は英語のTOEICテストの合格点400を得るためにもっと努力します。